tirsdag 30. juli 2013

Avskjedsgave til barnehagen!

Eldstefrøkena slutta i bhg nå i sommer og da måtte hun jo gi fra seg et minne om seg selv. Lage en tagbok/kort med noen bilder fra bhg, et dikt og skrivefelt.

Slik ble det:


Fremside


Innside -  med skrive felt nedfelt og oppe


Tagene





Baksiden


Dette har jeg brukt:
Bazzill - Vanilla, blå
Mønsterpapir . Prima
Bilder - privat
Div - blomster, sommerfugler, blonde, hyssing, hjertebinders
Perler - Papirdesign
Puncher  -  MS
Personlig stempel - ROX
Andre stempel - Kort og godt

Da nærmer ferien skal slutten her og det er tid for å begynne å jobbe igjen etter nesten 2 år permisjon. Blir litt rart, men godt for både kropp og sjel å komme i gang igjen!

Ha en flott tirsdag!

Klem Anne Lill






2 kommentarer:

  1. For en koselig gave til barnehagen! Så forseggjort og gjennomført hele veien, nydelig!
    klem Unni

    SvarSlett
  2. Dette var et nydelig kort. Likte godt at du hadde brukt bilder og jeg likte bretten din - kanskje det er slik bretting jeg skal gjøre - passet jo veldig godt med det diktet i midten av kortet :)

    igjen tusen takk - du er en knupp og bloggen din er en inspirasjonskilde. Legger meg som følger jeg, så finner jeg deg igjen ved en senere anledning.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)