torsdag 7. februar 2013

Valentineskort/bryllupskort!

På Facebooksiden Scrappesyken var januarurfordringen å lage noe som hadde med kjærlighet å gjøre.
Jeg valgte å lage et posekort ( bombe :) ) som kan brukes til enten et bryllupskort eller et alle hjerters dag kort!
Jeg kom på delt andreplass og er stor fornøyd :)


Dette har jeg brukt :)
Mønsterark fra Scrappers Choice og Prima
Kakeserviett
MSDoily og gren Punch
Blonde
Pyntenåler fra WOC
Hjerter fra Maya Road
Bling
Blomster fra WOC og Papirdesign



Innsiden med egenklippa hjerter :)


Baksiden med mitt personlige stempel fra ROX og hjerter i mønsterpapir og bazzill.




Jeg har vært så heldig å bli sponset og bilde og teksten her er fra bloggen Vintage i Hjertet<3
Bildet er fra arket 

Vintage Klippeark 7 - Alle hjerters dag

og Love er fra arket


Blomsterpynt!

Dette kortet ligger i kortesken min og er til salgs hvis noen skulle trenge et bryllupskort/kjærlighetskort :)

Nå er det helg her i huset, så skal scrappe litt morsdag og bursdag ting, og så er det spennende å se hva del 4 av anonyme timeglass er  :)


Har sett jeg har fått flere følgere og det er jeg kjempe takknemlig for :)


Ha en flott helg !

Klem Anne Lill



3 kommentarer:

  1. Det här är ju så fantastiskt fint! Kul att få se lite fler bilder på det!

    Grattis till andraplatsen, den var du verkligen värd!

    SvarSlett
  2. Jeg er bare så fan af dette her - fine farver og fint motiv.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)