lørdag 23. februar 2013

Jentekonfirmant

Fikk lurt meg til noen timer i hobbykroken min idag, og da ble dette kortet til.
Tenkte det var greit å begynne med konfirmasjonskortene, da jeg vet at iallefall det iallefall er konfirmasjoner i april i Egersund.
Er det noen som trenger et konfirmasjonskort eller annet type kort send meg en melding da :)

Her kommer iallefall dagens :)


Dette har jeg brukt:)
Bazzill: Vanilla og Walnut
Mønsterark: Maja Design
Ukjente tekst stempler
Poststempel fra Marianne Design
Bilde fra Marianne Design
Ukjent fjær, pyntenål og kakeserviett
Blonde fra Kort og godt
Roser fra WOC, Papirdesign
Perlekjede fra The Ribbon Girl
Perler fra Melissa Frances
Puncher fra MS




Innsiden


Baksiden med mitt personlige ROX stempel og Gratulerer med dagen fra Kort og godt




Detaljebilder

Deltar i disse utfordringene;

Takk for alle kommentarer :)

Klem fra Anne Lill

4 kommentarer:

  1. So gorgeous I love vintage cards. This is a beautiful design. Thank you for joining us at Whoopsi Daisy this week and Good Luck
    Bettyxxx

    SvarSlett
  2. Smukt smukt kort i skønne farver.

    Tusind Tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  3. Jeg prøver at lære at arrangere blomster og skal ta et nærmere kig på dine kort, for du er god til det. Fint kort!

    SvarSlett
  4. Nydelig kort. Takk for at du deltar hos Papirdokkene :o)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)