tirsdag 15. januar 2013

Tedispenser.

Har laget en tedispenser på bestilling.
De er fine gaver å gi bort sammen med en fin tekopp!

Malen til denne er funnet hos Mariannes Papirverden her; http://mariannespapir.blogspot.no/2011/03/tutorials-and-links.html


Mønsterpapiret jeg har brukt kommer fra Prima og jeg har kledd alle 4 sidene og lokket med dem.
Har på fremsiden brukt et dikt funnet på nettet.
Den blå blomsten er fra Scrappers Choice og den andre er utstanset.
Grenpunch fra MS


På sidene og bak har jeg brukt Doily Lace punch fra MS og grått silkebånd.


Tedispenseren med lokk


Nærbilde av lokket.
Her har jeg brukt samme mønsterpapir og kartong som resten av dispenseren.
Også har jeg brukt roser fra WOC og Papirdesign.
Den blå blomsten er fra Scrappers Choice.
Båndet er fra ukjent produsent.
Har brukt grenpunch fra MS


Verset har jeg funnet på internett og skrevet ut på data.
Har brukt kantpunch på både vers og matte.

Innsiden av lokket er dekket med grå bazzill og mitt personlige stempel fra ROX. Har også klippet ut en del av mønsterpapiret og limet inn.

Deltar i disse utfordringene:

Tusen takk for at du titter innom :)
Blir superglad hvis du legger igjen en kommentar :)

Klem Anne Lill





8 kommentarer:

  1. Den är ju såååå fin, din tedispenser och att ge bort den tillsammans med en fin kopp är ju en toppen-presentidé!

    Vackert arbete med många fina detaljer!

    SvarSlett
  2. Hvor er den bare smuk♥

    1000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuss♥

    SvarSlett
  3. Lekker te-dispenser. Et stykke tålmodighetsarbeide dette. Fine farger, papirer og detaljer.

    SvarSlett
  4. A beautiful project...thanks for joining us at Cupcake!
    Helen x

    SvarSlett
  5. For en nydelig te dispenser! Tusen takk for at du scrapper med oss i NSHK!
    Klem, Mari

    SvarSlett
  6. En virkelig lekker te-dispenser! Nydelige farger og flott dekor. Takk for at du scrapper med NSHK!
    Karen Elise

    SvarSlett
  7. Kjempeflott teboks. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)