fredag 11. januar 2013

Nytt babykort!

Det ble flere babykort når jeg drev i samme slengen, her kommer kort nr 2 :)



Dette er et veldig enkelt kort, men det enkle er ofte det beste skal man tro REMA 1000 reklamen.
Har har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign.
Kjolen og jentebaby er fra et utklippsark også fra Papirdesign.
Bak kjolen har jeg stemplet med stempel fra Paper Inspirations
Rosa brads


Enkel innside.
Tekst skrevet på data
Stjerne fra Søstrene Greene og rosa brads.
Alle sider er rufset og svertet 


Baksiden.
Mitt håndlaget av stempel og en bit fra et papirdesign ark.


Nærbilde av jentebabytekst


Teksten jeg har funnet på nettet og skrevet ut.
 Ble veldig godt mottat hos den som skulle gi det bort.

Deltar med dette kortet i disse utfordringene:

Takk for alle fine kommentarer :)

Klem Anne Lill




4 kommentarer:

  1. Så koselig dette var ! :)
    Kjempesøtt med den lille kjolen da :) Kjempesøtt papir og nydelig tekst også :)

    Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer i bloggen min :)

    Ønsker deg en god helg ! :)

    SvarSlett
  2. Adeles nydelig! Så flott med den kjolen.
    Takk for at du scrapper med NSHK
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Knall skjønt kort!
    Takk for at du scrapper med NSHK!
    Klem, Mari

    SvarSlett
  4. nydelig og søtt kort! det er sant som sies, det enkleste er ofte det beste :D

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)