lørdag 12. januar 2013

Gavepose til dåp

Syns det er kjedelig å gi bort gaver i vanlige plastposer derfor laget jeg en gavepose som jeg kunne putte dåpsgaven oppi.
Husker ikke hvor jeg fant malen, men er bare å google gaveposeturtorial så kommer det flere :)


Her har jeg brukt:
Motiv funnet på internett
Gratulererstempel fra Kort og godt
Hjertepunch fra MS
Blonde fra Stoff og stil til pynt og hanker.
Mønsterark fra My Minds Eye.
Blomster fra WOC og Kort og godt!
Alle former som ikke er firkantet er klippet for hånd.



Fra siden:)



Baksiden med mitt personlige stempel fra ROX
Inni er det babyføtter fra stempelsett fra Hero Arts
Et lite enkelt kort er hengt på til å skrive hilsen, for å henge det fast i blonden har jeg farget scrappers floss brun og knyttet på kortet og bamse og hjertecharm. Er ikke lett å se at det er de typene charm, men er det altså ;)



Nærbilde av motiv.


Nærbilde av baksidestempel.

Deltar i Woc sin utfordring med denne posen :

Ha en flott helg alle sammen :)

Klem Anne Lill



6 kommentarer:

  1. Kjempe søt ! Flott fargespill :)

    SvarSlett
  2. So pretty, thanks for joining us at WOC challenge

    SvarSlett
  3. Så nydelig og gjennomført denne gaveposen var. ♥ Og ikke minst moro å kunne gi bort gaven i en sånn pose. Og dekorativt på et gavebord.

    SvarSlett
  4. Den var lekker altså! Nydelig stempel du har brukt her og søtt i rååsa <3

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)