tirsdag 6. november 2012

Fantorangen kort!!!

Et år har gått siden minstefrøkena vår ble født!! Tiden går så fort og det er viktig å følge med i svingene hvis man skal henge med på utviklingen! Heldigvis skal jeg være hjemme til over sommeren så vi skal kose oss  og nyte resten av tiden :)
 
Som tradisjon her i huset så lager jeg bursdagskort til ungene etter hva de er opptatt av. Eldstefrøkena fikk Barbiekort og minstejenta har en liten Fantorangen hun har som bestekompis i senga. Så valget var ganske klart når jeg skulle lage kort til henne. Det måtte jo bare bli et Fantorangen kort!
 
 
Kartong- hvit og rød bazzill
Mønsterpapir - Hjerter - Scrappers Choice design Vibeke Spigseth
Prikker - Panduro
Bilde av Fantorangen fra nettet
 Ukjent Bling
Ms punch Doily lace
Sydd rundt med symaskin og svertet og revet kanter

 
Innsiden har bilder av Fantorangen på nettet
Ukjent bursdagsstempel

 
På baksiden har jeg stemplet mitt personlige stempel og limt en Fantorangen i midten.
Tatt igjen et av mønsterarkene.

 
Bokstavene er stanset ut med et alfabet fra Scrapper Choice

 
Blomster fra WOC og Kort og godt.
Grenpunch fra MS
Ukjent rødt bånd
Hjertecharm fra ROX stamps

 
Deltar med dette kortet på disse utfordringene:
Papertake Weekly Challenge - innen 12 november
 
Kjekt hvis du legger igjen en kommentar hvis du besøker meg :)

Klem Anne Lill
 
 

7 kommentarer:

  1. Fargerikt og herlig.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  2. Vilket kul kort! Färgglatt, mysigt och du... jag förstår att du är nöjd med din "raggsockastämpel", den är ju så fin!

    SvarSlett
  3. Så flott kort, artig motiv.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  4. Et herlig bursdagskort til Live! Et kort til å bli glad av. ♥

    Mye inspirasjon her, så legger deg til i blogglista mi. :-)

    SvarSlett
  5. What a fantastic card great images terrific design thank you for joining our challenge at Bearly Mine this week
    hugs
    lorraine x

    SvarSlett
  6. What a pretty card you have made. It fits the Bearly Mine Challenge this week well. Thank you for taking part and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    SvarSlett
  7. et nydelig kort meget farverigt og sødt

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer :)